slide show

Blogg beroende..

Jag är nog ärligt blogg beroende, det kanske inte märks då jag inte ALLTID bloggar och skriver perfekta inlägg men jag har tänkt på det och de är nog så jag betraktar mig själv som blogg beroende egentligen, jag har MASSOR med inlägg på min dator som jag skriver på lite nu och då.

Jag skrev igår att jag skulle ta en blogg paus men helt ärligt det går inte.. Jag är beroende av att gå in och skriva något eller skriva något nytt som jag sen kan ge er när det är klart!

Med det här inlägget ska ni få "mitt upplägg" på bloggen..

Måndagar: tänkte mig att vi skulle slänga in något "privat", om mitt liv, mitt kämpande och vad jag gjort i livet!

Tisdagar: kanske bara blir en slapp dag med lita "allt och inget" inlägg?!

Onsdagar: får ni bara de inlägg jag har lust att ge er.

Torsdagar: ska jag försöka göra en HISS och DISS.

Fredag: tips för olika sysslor i stallet eller varför inte olika "övningar" jag gör med mina hästar..

Helgerna: det lär bli tävlings uppdateringar och kanske lite tips inför tävling?! Eller en outfit?!

Kanske verkar det här lite sjukt att jag bestämmer vad ni ska få för läsning men jag måste känna att jag får rutiner på bloggen, något att jobba med! Kommer fixa inställda till varje vecka och jag ska berätta min historia.. Och mitt livs olycka.. Som ledde mig till detta!

Ni får bra uppdatering från nästa vecka då skolan börjar! // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback