slide show

Dagen!

åkte till stallet vid 11, alla fick vila idag, bara mamma som red scotti och danne, hon hoppade scotti, säger bara JÄV**R!! Hon hoppade typ 140, när hindret låg på 1m :p scotti börjar fatta, danne hoppade hon bara några språng på 1 m , fint!
när mamma hämtade scotti i hagen gick jag med för att ge Pina en Godis, eller ja 2 faktiskt, då kommer hon travandes mot mig, ocg gnäggar, blir så varm i hjärtat av det!! :'D
Nu ska jag göra filmen på scotti, så kommer den upp snart!! :)
 
Ska även göa ett tidsinställt till idag EM eller imorgon FM, Imorgon ska pina gå på banan, sen på månad skog! :)
På onsdag nästa vecka tror jag att det är träning oxå, mamma och jag funderade på om jag skulle pröva rida 1 gång för Fredrik Spetz, men om det inte är något för mig, kommer jag träna för Jane (tror jag iaf) och Lotta när det finns plats!! :) Tränar även för min morfar/mamma varje vecka, när jag rider pina på banan med bommar osv txp, brukar mamma hjälpa mig även i hoppningen, och morfar ganska ofta oxå! :)
 
Vilka tränar ni för??
Och varför tränar ni för dom? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon som gjorde designen/ headern till er. Vad heter hennes blogg?

2012-08-11 @ 17:18:50
Postat av: Isabell

Hon som gjorde designen/ headern till er. Vad heter hennes blogg?

2012-08-11 @ 17:20:01
URL: http://Bellenns.blogg.se
Postat av: Lina

Jättejättefin blogg!Är det slideshow i headern ? <3 Du som gjort? :)

Svar: Ar ingen aning vad det änns är :p våran kompis Emilia har gjort det :)
//Ema
Josefin Boman

2012-08-11 @ 18:40:30
URL: http://linaoshandy.blogg.se
Postat av: celine ch.

kul^^ :)
jag tränar för Lina, en tjej i klubben som är jätteduktig och har hjälpt mig mycket och det är tack vare henne som jag är på den nivån som jag är nu! ;D
och jag har precis börjat träna för Pernilla Ljungek hon rider GP i dressyr och är jätteduktig och hon kan och vet ju verkligen och sen, än så länge, så tycker jag om henne!
:)

Svar: Åhh, va kul, ibland hittar man ju tyvärr inte alltid en tränare som passar :(
//Emma :)
Josefin Boman

2012-08-11 @ 18:54:24
URL: http://svartvitryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback