slide show

Onds foten :(

Innan jag somnar tänkte jag berätta vad som hänt med foten.. Idag när jg hoppade danne, gick allt jätte bra men sen kom set en regnskur så tyglarna vart väldigt hala gick knappt att hålla i dom.. Sen var set en linje med räcke till oxer 3 galoppsprång, danne råkade hoppa in lite sort för jag inte kunde hålla honom, sen imellan hade jag inte en chans att hålla kvar honom, mot en oxer på 110cm typ, han tog 2 och ett halvt galoppsprång, tvärnitade framför och hoppade sen rakt upp över oxer, o h skör rygg typ.. Så jag hamnade i obalans.. Sen efyer hängde kag mi kvar nästan framför honom.. Och han hoppade åt sidan så jag hade ingen chans att hålla mig kvar :/ jag åkte rakt ner i backen och han hoppade över mig.. Vet inte om han trampade på min got eller om han slog till den med hoven rejält.. Jag låg där och storböla.. Mamma kom fram och tog av mig stöveln och kolla så jag inte gjort mig illa allvarligt, för det kändes ungefär som stt någon huggit av hela foten på en, hade lust att skrika när hon tog av den.. Mamma kände på foten, och sa stt jag hade stukat den.. Men jag hoppade upp igen efter at ha borstar bort leran/griset innanför kläderna i stövlarna.. Måste det ha regnat :( Sen medans mamma red scotti satte jag opp en stor bomulls "padd" och en linda/badage över foten och tyckte ner den i foten.. Sen när mamma började hoppa scotti filmade jag (filmen kommer) i h då gjorde det ont i armen och i vänstra sidan av höften.. Gissar att jag landade på den sidan.. Bildbevis.. Har tyvärr ingen film.. :/ Hoppade iaf upp igen och tog räcket till oxern efter... Mamma sänkte ner det, så jag inte ska bli osäker på höjden, vilken jg inte böev men hade det blivit så igen hade jag nog blivit lite rädd.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback