slide show

vad gör ni?

vad gör ni? och vad har ni gjort idag?? :)
jag gick iaf upp 06.45 imorse och åkte till stallet och fodrade, gjorde hö, och maten osv, red pina på banan!! sjukt in idag, skuttadeöver några småhinder runt 70cm, hon va sjukt pigg, hon vilade ju igår, imorgon ska vi hoppa henne, så får vi se hur det går, sen vid halv 11 var vi hos josse och helena på berja josse redblondie, hon får väl skriva själv hur hon tycker det gick, men jag tycker iaf det såg fint ut, även fast det blev lite knas, sen åkte mamma och jag upp till HÖÖKS jag kollade nytt träns till pina, ch pannband, dom har pannbandet kvar, men inte tränset jag vill ha, så ska beställa istället, så hon har ett tävlingsträns med rätt nosgrimma (remont istället) ! :) hon går mycket bättre på den!
sen köpte vi en glass på MAX, vanlig vanilj, med dumle sås ;)det va gott! :)

sen åkte vi till ingelsta för att kolla på Linda Heed träningen som hölls för alla medlömmar på ÖSLR, som josse är med i, då fick dom rida för henne, såg bra ut, kunde inte kolla så mycket, det regnade nästan hela tiden :( men mamma och jag pratade lite med Linda, hjälpa henne på banan osv.. blev ledsen hon hade inte tagit med Theo, (hennes hund), jag brukade vara "hundvakt" åt honom när jag var mindre, när mamma red för Linda!! :) jag satt ofta ocg grävde utanför ridbanan med en spande, och 1 gång tog han den och gjorde en egen "bilbana", då blev jag ledsen, haha ;)

Nu kollar jag på tv, nånting med bakning iaf, kulkul! :)

PussoHej^^

//Emma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback