slide show

Allt kan verkligen hända

Vet inte ens vart jag ska börja, herre gud vilken kväll (igår).. Att starta dagen med att vara lyckligast i värden och gå och lägga sig som om man bara vill sjunka genom marken.. Allt kan verkligen hända, att snacka om det bästa och helt plötsligt va hur osams som helst, haha skrattar själv åt att man ens orkar hålla på.. Aja väll lugnt nu, det är alltid svårt att släppa och det lär sitta i ett tag till men nu får man väll dra upp smilet lite ;)
 
Idag blir det att åka till stallet och rida Blondie tror jag, annars blir det lite lugnt.. Ska städa lite på rummet och rensa lite bilder och skit på datan.. Hoppas att det inte regnar sen när jag ska rida för det är så tråkigt då, haha.
 
Ett inlägg som inte handlar om något vettigt men aja puss och kram, Josefin
 

Kommentarer
Postat av: matilda

gillar verkligen bilden längst ner, sååå fin!

Svar: Tack, jag älskar den ;)
Josefin Boman

2012-07-06 @ 15:17:26
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback