slide show

Dagen!

Hej, vaknade ca 08.00 :) Har bara legat och latat mig i sängen.. ;) Idag står, stallet och rummet på schemat! Åker till stallet ca 16-17 tiden sen vid 18 är det träning för MAMMA, så jag ska få rida Danne som jag red/ hoppade igår! Kan även säga att innan jag red honom igår va det typ 4-6 månader innan jag red honom sist :) hehe Så jag är super nöjd med honom igår, idag vet jag inte va vi skulle träna på.. Dom som ska vara med är iaf: Josse och blondie Esther och Nero Jag och danne Tomas och Erica Japp det är dom som ska vara med! Uppdaterar snart igen med ett härligt kort inlägg, nej men tänkte göra ett åsikts inlägg, vad ska jag skriva om? ❤ kram emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback