slide show

Dagens risdpass, säger ett ord, OMG!

Hon va sjukt duktig idag, jag är super nöjd!
började med att skritta lite sen trav och sen galopp, jobbade henne i trav o galopp båda sidor, jätte fin!
Hon jobbade verkligen med ryggen idag :D
man kände dom stegen så sjukt väl, när man bara kan sitta i sadeln och jobba..! :D :D
Ska be mamma filma henne nån dag!!
Så får ni se skillnaden!
:D :D
Sen hoppade vi 6 språng på räcke, typ 50 bara igång likosm, super fin!, jag är super nöjd med dagens pass, imorgon tror jag att vi rider ut en lätt sväng i skogen! :)
på söndag är det loppis, så alla ni BLOGGLÄSARE, ni som vill kom gärna fram och ni vill säga något, eller köpa något! :D
Vi blir bara glad,a jag har fått en massa gullia PM på facebook, om att jag har en fin häst osv, jag älskar er, ni är sjukt gulliga allihopa! ;)
 
När Josse och jag har en "större" blogg, om vi får det, så kommer vi självklart ha en bloggträff, om inte ni som redan läser den är lite nyfikna på oss, och hur vi är, så kommentera gärna med ideér om ni vill ha en mini blogg träff, för er som läser, (bara ett föslag) ;)
 
//Kram, Emma! :D <3
 
en bild är på scotti när vi köpte henne, här har ni så som hon ser ut nu!
 
hon har usklat sig över rumpan, mer musklad hals, och har lagt på sig MASSOR, hon va väldigt smal när vi köpte henne, och när jag ändå håller på tar vi några på mig och scotti! :)
och ja, jag hade vanliga kläder den dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback