slide show

Godmorgon!

Har redan nu varit uppe i två timmar! Gick upp typ vid 06.00 för att åka till stallet och fodra/släppa ut. Jag och mamma fodrade sen red jag Blondie medans mamma släppte ut dom andra, nu sitter jag på andra hästen för dagen (Ludde), jag skrittade med Blondie och Ludde får gå samma sväng så det blir skritt för båda hästarna! Blondie va super pigg och ganska spänd, Ludde känns ganska mycket segare, haha! Jag får se vad dagen bjuder på men det kanske blir att träffa älskling och sen vet jag inte riktigt! Min uppdatering har varit usel för mina grymma tidsinställda har inte kommit upp men det kanske kommer ett dunder spännande inlägg ikväll! MISSA DET INTE! // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback