slide show

Nellie Berntsson

Nellie Berntsson
 
Nellie är en grymt stark person och nej jag känner henne inte IRL men jag kollar hennes blogg varje dag utan att va ett mega fan, det hon gjort är coolt, det är något bra! Jag ska säga att jag tyckte Nellie va en snobbig unge som bara gled runt och fick bra hästar men hallå? Så är det verkligen inte och jag tycker alla ni haters borde läsa lite mellan raderna på hennes blogg, hon kämpar så inihelvete vad hon kämpar, Bellman är verkligen inte lätt att rida men Nellie klarar honom, DET är starkt att orka höra alla jävla diskutioner och sen bara gå in och vinna, tjejen är 12 år och är KÄND pga sin grymt bra blogg och så klart genom ponnyakuten oxå, och jag tror inte det är så jäkla lätt att va "Nellie Berntsson" men hon klarar av det, hon är stark! Hon har antagligen eller jo hon har kämpat massor med sina ponnysar och allt annat, MEN vet ni vad ? Hon klarar av det för att hon är stark nog, haha vart ska jag komma med den här statusen undrar jag själv men jag vill bara säga att NI ALLA ska sluta hacka på Nellie, och alla haters gör som jag inse att hon är stark och ni avundsjuka! Hon har utveklats något otroligt och tro mig hon är BRA, riktigt BRA, hon får chansen att rida sveriges bästa ponnysar och det är hon värd! Nellie Berntsson om du kollar in här så får du säga vad du vill men först tänker jag säga att jag har gått från haters till lovers, och du tjejen du är grym!
 
// Josefin

Kommentarer
Postat av: Esther

Håller med, Nellie är grym <3

2012-07-05 @ 20:24:04
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: Tove A

Ha en fin kväll sötis :)

2012-07-05 @ 21:16:44
URL: http://tarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback