slide show

Just some shit..

Ensam är starkt, det har jag lärt mig. Att känna smärtan när man blir sviken är jobbigt, att veta hur man bara kommer sakna, sakna det bra! Jag tror att jag blev rädd, rädd för kärleken och känna smärta, visst jag hann ha ett förhållande emellan men det va INTE rätt och verkligen inte han med stort H, det va fel, och smärtan kom, även alla minnen från den dagen då jag miste han som jag alltid skulle kunna dela mitt liv med, idag är jag stark nog, stark för att inte behöva bry mig! Stark nog för att klara av att träffa killen med stort H vilket jag gjort.. Smärtan finns där inuti och kommer alltid göra men det här känns bra, och det kan va värt det! Kämpa för honom är ett MÅSTE, att lämna honom är inte ens något att tänka på. Killen jag skriver om vet att det är han, och jag säger det DU är han med stort H, det borde du va stolt över, att  känna äran, kunna veta att det är just du som fått mig att kämpa, och börja älska..
 
Killen du vet exakt vem du är så jag säger bara en sak.. *** ****** ***
 
(ohh yes, jag skiter i om det här är "larvigt")
 
 - Just talk about what I love, it's just you -
 
Puss o Kram, Josefin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback