slide show

Nellie Berntsson

Nellie, en tjej som folk i häst världen känner till, en tjej som är stark! Folk klagar folk hatar och stör sig på Nellie, jag VA en av dom, jag ska va ärlig här och nu, min story om självaste Nellie Berntsson! Jag visste inte vem Nellie va fören hon va med i ponnyakuten, jag brydde mig inte så mycket om henne och kollade bara på programmet, jag börja väll kolla lite och hittade hennes blogg, jag läste och läste och läste lite till, jag kollade varje dag men ENDAST för att jag störde mig på Nellie, jag va avundsjuk, jag va avundsjuk på en så grymt fin tjej! Jag kollade på bloggen, kollade filmer och massor annat, jag kollade på filmer om och om igen, jag såg något, att hon faktiskt hade det där lilla extra, hon va duktig, inte bara serverad en guld ponny, hon fick chansen att få låna en av Sveriges bästa b-ponnyer, med namnet Bellman. En riktigt svår ponny, folk kan säga vad dom vill men ponnyn är svår och Nellie klarar honom, vet ni varför? Jo, hon är bra, riktigt bra! Att va 12 år och driva en av Sveriges största bloggar är svårt, riktigt svårt! Men Nellie klarar det, hon har depp shit stunder men hon tar sig igenom dom, bli dumpad av sin kärlek är svårt och att va tvungen att höra skit från andra pga att man driver en blogg är ännu svårare! Hör upp alla, jag gillar Nellie, hon är riktigt grym, nu ska hon till SM med Bellman, medans hon även rider en av Sveriges bästa D-ponnyer Black Trump, även hon är svår, men Nellie kan! Hon kämpar, lägger alla energi på sina ponnysar! Hon är värld allt det där, Nellie Berntsson, tjejen alla vill va, tjejen man ser upp till! Jag vill bara säga att jag för några månader sedan satt och irriterade mig på Nellie, medans jag just här och nu sitter och glädjer mig åt henne! Nellie Berntsson, en tjej som borde få mer respekt! Det är hon värld! // Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback