slide show

Sådär ja en rubrik?

`Haha, behövs det änns? ;)
Imorgon drar vi till Ullared! :D
Dagen: Åkte ju som sagt till josse, och helena till berga, sen skrittade vi till söra, och badade med dom, som ni såg på fimen! :D
Pina gillade verkligen det, sådet ska vi göra fler gånger! ;)
 Gårdagen: då skulle vi badat, men det blev aldrig så, satt jag red barbacka på bullersta medans mamma red scotti, hoppade några hinder på 80 cm typ, Hon va super fin, lite lat, men hon backade flera gånger, så jag nästan ramlade av, jag hade bara en hjälm :p
och sen hade jag ju "leggings" svarta, ett par strumpor, och en tröja, och hjälmen, men inga skor eller tillbehöver, eller väst, så det va tur jag satt kvar, imorgon får hon vila, om inte pappa går/springer en sväng med henne, eftersom jag inte kommer kunna vara där något imorgon :(
Sen på onsdag som det är tänkt just nu så ska vi ha markarbete, jag och josse för mamma, vet inte om någon mer skulle vara med :)
 
Har inget mera roligt att säga, ska fixa några läsvärda inlägg till imorgon! :)
Om någon vill gästblogga säg till och skicka mailet till [email protected]
//Emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Esther

Jag ska vara med på träningen :)

Svar: Okejj. :)
Josefin Boman

2012-07-30 @ 22:26:05
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback