slide show

The day..

.. was a good day.. Ja ni läste ju, dagen har varit fett bra fast njae kanske inte så bra ändå.. Det har regnat och regnat och åter igen regnat heeeeela dagen. Jag vakna lite innan 11 eller ja mamma tyckte inte jag skulle sova mer ;) vi åkte till stallet och gav Ludde lite hö då han står i en grus hage just nu, sen köpte vi en flugluva på hööks och så åkte vi hem och bara tog det lugnt. Efter det åkte vi och tog in hästarna, det blev lite mys osv och blöööööt blev jag.. Nu har jag käkat och sitter och snackar med han, ja ni vet ;)
 
Imorgon ska jag ut till stallet och hoppa Blondie lite sen vet jag inte riktigt vad som händer men de får vi se.
 
Ha de bra my lovers!
 
// Josefin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback