slide show

@ träning

Herregud vilken träning, finaste ponnyn! Det finns ju teknik där, jag tvivlade ju så himmla mycket på Blondie och tänkte "det här kommer aldrig att gå" men jag har kanske fel?! Hon hoppade toppen idag och tekniken fans där när JAG ändrade min ridning en aning, är nästan lite chockad över hur bra hon hoppade! Hon levererar verkligen nu..
 
Vi travade först massa bommar men Blondie gjorde hinder av det så hon tog två i ett språng istället, sen hoppade vi 5:an och hon hoppade hyfsat bra, sen höjde vi upp till kanske 90-100cm då hoppa hon så sjukt fint, har aldrig känt den hästen hoppat med så jäkla bra teknik.. Om det här fortsätter så kan jag bara säja att min ponny ska nå toppen..! Hon har tagit massor av tid och lär ta ännu mera tid, hon tycker det är svårt så vi måste hela tiden ge henne extra tid, men innan 2013 ska hon iaf hoppa LB så nu kör vi, hon hoppar iaf LC utan problem :D
 
// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback