slide show

Träningen!

Träningen gick väl helt okejj..
Han var väldigt busig idag.. ;) haha, men han gick ändå att få gå i form!
är ändå nöjd,
han va pigg och framåt, men besvärades väldigt av alla knott och mygg.. så jag fick trava skritta trava skritta, hela tiden..
men hoppade iaf 5½:va på ca 1 m idag..
han skötte sig ändå bra! :D
________________________________________________________________________________________________
 
Imorgon ska vi äta middag hos Josse efter vi fixat stallet, ridit och så :D
ska bli super kul att få se hur dom bor osv, dom har vart hos oss, så nu ska vi till dom ;) haha :)
God mat, hoppas jag, med det tror jag utan tvekan att det blir!! ;D
 
 
________________________________________________________________________________________________
 
kommer komma ett tidsinställt sedan med ett åsiktsinlägg, tänkte skriva det nu, så kommer det upp vid kanske halv 8 ? :)
 
hejdå, kram ! // Emma
danne och jag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback