slide show

Wohho..

.. vilken dag, helt galet bra! Börja med att dra till Lina och Victoria och åka till Råby för att bad, vilket jag faktiskt gjorde oxå.. Sen är det så att Blondie går så jäkla bra just nu, helt sjukt vad den ponnyn kan gå fint, gahh helt otroligt bra kännsla, är så himla lycklig! Allt bara har släppt och ponnyn går så jäkla bra! Helt sjukt jäkla lycklig! Om ni bara förstod hur jag kämpat med denna ponny utan att få något tillbaka men nu så har hon visat mig vad hon verkligen kan och gör bäst, shiit fina flickan! Kärlek till ponnyn idag! Imorgon blir det markarbete för Lisa och det är Blondie som ska få träna, det va ett tag sedan kan jag säga.. Känner mig riktigt taggad och tror att det kommer gå bra, iaf så som hon har gått dom senaste dagarna, helt otroligt vad den lilla ponnyn kan!!!  Nu ska jag trimma den lilla ponnyn så vi kan ut och tävla igen, och jo tack kapaciteten finns verkligen där, hjärte ponnyn!
Och just nu sitter jag och snackar med en jäkligt underbar person.. Och ja livet är på topp så nu ska jag gå och älska livet lite till, see you later!
Puss&kram my lovers!
 
 
// Josefin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback