slide show

1/6-2012

hej!
idag så hade vi allaktivitetsdag i skolan, medans halva skolan hade fotbollstunering, sen hade vi chill, med telefonerna, sen lunch sen film, tittade på dumma mig, sen fanns det mamma mia, ensam hemma, och så i olika klassrum. :) sen slutade vi när filmen va slut, alltså: 13.25- 13.30 ungefär, :D
sen åkte jag direkt till stallet, va ute o busgalloperade i skogen ca, 30-40 minuter! :)
sen så när jag kom hem så ringde pappa för att boka frisör tid, men dom va fullbokade till midsommar... :/ så mamma har frågat en kompis, som är grymt bra!! :D så vi väntar på svar från henne, hon är grymt bra! :D måste ju hinna klippa mig innan skolavslutnignen!! :)
 har nog inte mkr mer att säga, ni får ursäkta om det är npgot stav fel, men jag kan stava alla ord här, men skrev väldigt fort nu, o orkar verkligen inte kolla om det blev något fel... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback