slide show

Allt och ändå inget.

Hello!

Jag känner att vi är dåliga på att verkligen uppdatera med mycket läsning, vi slänger in lite här och lite där men ingen riktig uppdatering! Jag tänker verkligen förbättra mig på de för JAG vill verkligen att NI där ute ska få det bästa här på bloggen! Så alla ni VAD VILL NI LÄSA OM? Det är jättesvårt att veta vad man ska skriva om, vill ni veta om bara hästarna eller hur vi planerar och lixom ja VAD vill ni veta? Kom igen, vi skäms inte och tar inte illa upp (om det inte är riktigt taskigt) så hallå, VAD VILL NI LÄSA!!? Kommentera här nere!!!


Jaja, idag är det åter igen inte så mycket att berätta, jag sov till 11 kanske, sen har jag bara slappat i soffan. Jag cyklar väll till stallet vid 3 tiden eller så, har båda hästarna idag så det blir väll att va där några timmar.. Huuhm.. Tänkte nog rida ut Blondie så hon får trava och galoppera lite ute, sen ska jag skritta Ludde och ikväll ska våran veterinär komma och kolla honom, han kändes sååååå mycket bättre igår men jag vill va på den säkra sidan inför Vingåker!


Planering innan vi drar till Vingåker!

24/6 - Söndag: rida ut och galoppera samt jobba lite med honom.

25/6 - Måndag: rida ut i skogen och bara låta honom slappna av och ha kul.

26/6 - Tisdag: ska han få vila och jag ska packa det mesta, samt smörja träns osv.

27/6 - Onsdag: vi åker ju på eftermiddagen så jag ska nog skritta ut och sen känna igenom honom lite på banan, samt packa det sista! Sen bada honom och putsa! SEN ÄNTLIGEN SKA VI ÅKA!

28/6 - Torsdag: tävling och det blir MHPC (LB) och LB+5

29/6 - Fredag: tävling, LB+5

30/6 - Lördag: tävling och vi hoppas på en LA debut, sen drar vi hemåt!

// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback