slide show

Dagens - stall

Hejhej!
 
Idag red jag min kung på banan, dressyr faktiskt och jo tack jag kände mig som värsta dressyrmuppen (ta inte illa upp ni som rider dressyr) haha iaf så gick han suuuuper bra, men ja han gillar det inte så mycket så efter att vi hade kortat galoppen och jobbat övergångar i ca 30 minuter så börja han hitta på massa bus och drog och hoppade åt alla håll.. Tråkigt och jobbigt sa han..! Men väl behövligt va det, imorgon blir det lite vila och sen skrittar jag ut en sväng på onsdag!
 
Blondies ridpass va oxå kanon bra, vi körde mycket galopp och på började lite galopp ombyten vilket hon gjorde super bra, finaste flickan börjar släppa lite för mig nu, och jag tänkte extra mycket på att hålla henne glad vilket jag verkligen lyckades med för när vi skrittade av va hon helt sprallig och lycklig!
 
SUPER DUPER NÖJD MED DAGENS RIDPASS!
 
Sen putsade jag och fixade lite inför onsdag så jag slipper göra allt då! Mamma och jag hade även kvälls fodringen så jag har faktiskt precis ätit och ska chilla lite i soffan nu!
 
Puss o Kram, Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback