slide show

Förlåt!

Förlåt för bad update under Vingåker, vi skulle ju svara på frågestunden men när vi kom dit upptäckte vi att det va sämst täckning, och klasserna höll på från 08.00 till 21.00 och igår 08.00 till 23.00, vi jobbade från 16.30 och innan det tävlade vi själva, så förlåt för att vi inte uppdaterat, jag och Emma ska hitta på något så ni får svaren på frågestunden iaf!
 
Huuhhmm.. I torsdagens första klass blev det en 4e plats och i andra klassen ett stopp, och jag är glad att han stanna, annars hade vi hamnat i hindret, haha! Aja jag är suuuper nöjd och han va jätte fräsch! I fredags så blev jag utesluten i båda klasserna och ENDAST för att ponnyn testar mig och retas, då han låg helt perfekt på varje hinder och det inte va några speciellt svåra hinder! Menmen, jag är ändå skit nöjd med helgen!
Min kung, vad jag älskar dig!
 
// Josefin
//
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Grattis till vinsten! :)

2012-07-05 @ 22:11:20
URL: http://www.dressyrkompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback