slide show

Hahahahaha!

Vaknar upp och går in på bloggen, det första man ser är en lång jäkla kommentar av en person, aa visst jag skrev på Facebook att vi vill ha tillbaka den sjuka statistiken vi hade förut, är det desperat?! Haha jag sitter ärligt och garvar åt den kommentaren men visst det fanns lite bra i den oxå och jag ska inte va negativ mot Emma här på bloggen men som ni märkt så skickar hon in inläggen lite fort ibland och iPhone byter ju gärna ord osv så det kan bli lite konstigt! Och ja vi ska bättra oss med bilder osv, men jag Josefin har ingen dator som är riktigt 100 just nu så Isf får ni nöja er med "suddiga" iPhone bilder! Tack för mig!

// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback