slide show

Helt random!

Känner att jag vill skriva av mig! Läs om du vill! Kan få dig att inse, vad vet jag?!

Huuhm.. Livet är ganska bra just nu, det rullar på och ja det är bara bra! Men ändå så finns det något där, långt där inne sitter det! Har man en gång blivit sårad så kommer det ta väldigt lång tid innan det riktigt lossnar, eller det kanske inte ens gör det.. Vi tjejer tar åt oss som fan tar vi åt oss, visst man kan va stark eller svag man kan lixom vara var som helst i livet och säga att man inte bryr sig.. Men jag svär att ALLA en dag bryr sig! Vi försöker förstå, eller så vill vi inte förstå! Känslan av rädsla att man aldrig mer ska kunna lita på någon är stor, livet är som en väg, man måste passera många röd ljus och lika många korsningar, eller varför inte ta in på fel väg och va tvungen att åka tillbaka! Fattar du likheten?! Det är samma, livet är svårt! Varför ska man försöka, det kommer ändå aldrig gå?! Varför leva, vi kommer ändå dö! Jamen hallå, om du kämpar så kan du komma vidare och ja alla måste en gång leva för att kunna dö! Så ni som säger att livet inte är värt att leva, jaha men okej, så det är inte värt att försöka hitta rätt och känna lyckan när man lyckats!?


~ just saying, jag bara skriver ~

// Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback