slide show

hemma..

hej alla, vi ska lägga upp frågestunds filmerna (senare) men jag är ganska missnöjd med detta meeting, så vi strykte henne i LA idag, och åkte hem, ghon har druckig ca 3  liter vatten på 3 dagar och ser väldigt hängig ut osv, men jag är riktigt nöjd med att hon försökte för min skull!! <3
älsade Pina, och dessutom, kommentera inte anonymt, vi blir inte arga oavsett vad det är om det inte är hot osv, men likosm jag hade fått en anonym fråga,
Har du medryttare på Pina eller rider du henne själv? anonym.
svar: nej jag rider henne själv.
 
det är ju en fråga vem som helst kan fråga, va inte fega! vi bits inte, va ärliga om vilka ni är, vi blir mer arga när ni inte skriver namn än om ni skriver något drygt men skriver namn, visst vi tar det.
 
//Emma!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback