slide show

Klassresa imorgon..

Hej! Nu Ska jag sova för att orka med klassresan imorgon, sen på torsdag är det avslutning sista året på svalats med bästa lärarn blir jobbigt.. :/ men det blir nog bra på nico!
Kanske ett totalt meningslöst inlägg men nått iaf! Bloggar mera imorgon på Boda och på kvällen med mina fina OFC!! ❤❤ finns väl vissa man knappt vill snacka med, men 90% av klassens är ju bara för härliga människor, fick några av de bästa med mig till Nico, Matilda, Sandra och Clara, Oscar Felix Daniel Emil Mattias Andreas Lucas Jesper ;) pappa o mamma kommer jag inte då träffa förrens på onsdag em/kväll hur ska det gå?? Har ju mina gossedjur i nallar ;) haha jag får ju faktiskt bara i 6:an vi leker kurragömma på idrottslwktionerna ja 6:an det är väl normalt?? ;) haha :) vi är en klass som säger det vi tycker gör så som vi vill och säger gärna emot men ändå älskar lärarna oss, den läraren som alla säger man ska akta si för har aldrig blivit arg på oss, vissa säger till mig att utan mig skulle klassen vara död.. Så ja jag lever livet, pratar skriker och SKRATTAR!! :D haha!!!!! På lördag ska Josse O hennes mamma komma hit på middag vet inte om dom skulle ha med sig någon mer, ;) ❤❤
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback