slide show

Love the life

Hejsan!

Åhh jag är så glad, livet bara rullar på! Hästarna går kanon fint, vädret är skit men ändå snart sommarlov och det känns lixom bara sjukt jäkla bra! Kompisarna betyder massor och vi har bara as kul, va på stan med grymma brudar idag och sen till stallet oc träffa "gänget", blev en galopp tur med Michelle och Jennifer, och ja hästarna va glada och vi hade as kul!

Hahaha känner att jag inte kommer någon stans med det här inlägget men lyssna här..

Har ni någonsin kännt den där kännslan att man bara vill stå och hoppa av glädje och lycka, fast man vet inte riktigt varför?! Just den kännslan har jag men det finns en anledning! Hästarna går super bra och Ludde bara levererar även att det inte känns toppen alla gånger, Blondie hoppade med lätthet igår och börjar bli riktigt rolig nu! Jag har hittat tillbaka till massa gamla barndomsvänner som jag bara flummmar runt med och har sjukt kul med! På kill sidan rullar det väll oxå på! Livet går bra nu, riktigt bra!

HOPPAS NI HAR DET LIKA BRA SOM MIG, GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN SOM FINNS LITE LÄNGRE NER, ALLA SOM FRÅGAR FÅR EN LÄNKNING!

STOR KRAM FRÅN MIG, JOSEFIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback