slide show

Man lever bara en gång

Man lever bara en gång, satsa allt eller inget! Jag vill iaf ha kul och jag satsar, men då kan man oxå mista precis allt! Lev i nuet och bara kör..!

Aja, dålig uppdatering från mig, livet rullar väll på, hade en bra kväll hos Emma igår, mycket snack blev det iaf.
Imorgon blir det träning för Lisa vilket jag hoppas blir bra! Vi måste ju slipa lite till Vingåker som är om 17 dagar, helt sjukt!

Sommarlovet: ja äntligen sommarlov, hoppas livet leker lika lätt som det gör nu, det blir väll mycket häst osv i sommar, men ska oxå till stugan, då blir det tyvärr dålig uppdatering pga teckningen :( men jag ska göra så gott jag kan!

Kram, Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback