slide show

Stallet

Nu är jg i stallet om typ 2 minuter :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg något på Facebook om att ni ville ha eran "bästa statistik tillbaka" och de förstår jag! Så jag tänkte bara tipsa er lite, kan inte säga att de kommer hjälpa eller att ni över huvudtaget läser och tar in när jag skriver. Men min personliga åsikt är att de nästan låter lite som " kolla våran blogg!!" typ helt desperat när man skriver så på Facebook, men de är ju upptill vart och en hat inte heller läst eran blogg så mycket så jag vet inte riktigt hur bra den är, men försökt att vara noggranna med stavning, slarv tacklingar bara för man skriver fort kan verka oseriöst och bloggen heter ju ändå sm satsade, men tänkt även på att ha mer bilder för Josefin har ju en kamera som jag sett och tr fina bilder med sen, har även sett fina bilder på bloggen, men lägg gärna ut en bild i varje inlägg, och redigera i en iPhone om du har, ta en bild och gör den lite "cool" med vilket program som

Helst. Bara lite personliga åsikter sådär, hoppas ni kan ta in och fundera över de, även om ni kanske inte riktigt tycker desamma!,

Svar: hej, tycker du kan kolla mera på bloggen för vi har med bilder i 90% av inläggen vi lägger upp!stavfel kan vi bättra oss på, men ibland har telefoner ett eget liv, och vi kanske har det bråttom, men tack för din mounteverest långa kommentar :D
Josefin Boman

2012-06-16 @ 09:15:51
Postat av: T U V A

Fin blogg, allt bra? :)



Kram.

Svar: sv: tack! jodå allt är väll okej iaf :)
kram
Josefin Boman

2012-06-16 @ 10:51:25
URL: http://tuvalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback