slide show

Svar på kommentarer!

Känner att jag kan slänga in ett inlägg med massa svar på kommentarer..

Inlägg: Träning

Kommentar: Har du filmat något? Skulle va kul att se och något ni borde förbättra på bloggen! // Evelina

Svar: ja jag filmade eller mamma filmade och absolut, båda brukar dock blogga från mobilen men ska bättra mig så kan jag lägga upp filmer, kan klippa ihop lite med filmen från första fången och från hur det ser ut nu :) även tävling nu på lördag ! Kram // Josefin

Inlägg: Träning

Kommenter: hur höga va hindrerna ni hoppade? // Anonym

Svar: jag tycker inte höjden spelar roll men vi hoppade 1m och uppåt 1.10, alltså LA/MSV B. (bilden är gammal) // Josefin

Länkbyte! Ni som kommenterade får länkbyte ikväll! Kram

// Josefin


Kommentarer
Postat av: sofia

När tror du att du startar första msv b? :D

2012-06-01 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback