slide show

Visste du att..

.. för två år sedan hoppade jag 40cm och va livrädd!


.. jag bara har haft tre ponnyer. (Arhamiz, Blondie och Ludde)


.. jag och Emma har bara känt varandra i ca 3 månader! Helt sick!


.. jag "bäddar" ALLTID om innan jag ska sova, så att kudden ligger perfekt osv.
 
 
.. jag har inte alltid älskat hästar, utan ett tag va mitt intresse fotboll
 
 
.. mitt liv har förändrats helt och hållet sedan jag trillade av en häst och krossade armbågen dagen innan jag fyllde (2007, tror jag de va)


.. jag rider väldigt sällan med ridväst, vilket jag borde va nogrannare med.

.. mitt liv är helt grymt just nu!

.. jag och Emma har planerat inför Vingåker ända sedan vi bästemde att åka dit.
 

.. det va jag som frågade Emma om vi kunde starta en blogg tillsammans.
 

.. alla mina hästar har vari vita (flugskimmel, röd/brunskäck och en skimmel)
 

.. Blondie älskar att bada, hon drar tom så mycket så att jag ibland inte får stopp.
 

.. innan jag fick "Ludde" Munsboro Curly, trode jag att Munsboro hästarna bara va hopphästar. (haha)
 

.. när jag börja rida red jag barbacka på ett fyra årigt shettis sto som va oinridet och hette Karin (tror hon va 4, inte säker)
 

.. jag är super rädd för ormar och små kryp, men inte spindlar!
 
 
.. mitt största mål inom ridsporten (just nu) är att lyckas kvala till Falsterbo/ få rida i Globen på Stockholm Horse Show, innan jag slutar rida ponny! (gahh, super svårt)
 
 
// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback