slide show

Alla ni

Alla ni som läser våran blogg, STORT TACK! Statistiken är grym och kommentarerna bara rullar in! Emma och jag träffades ju idag och båda är så nöjda över denna blogg!

Dagens träning!

Toppen bra träning, det såg riktigt fint ut när Emma red Blondie och jag hoppas att hon är nöjd! För mig själv gick det såååå bra, ponnyn är ju otrolig, han bara fortsätter att leverera. Hoppade en bana på ca 1.05-1.10 utan problem och allt bara rullade på! Det ser bra ut till Vingåker och det blir nog en LA (1m) där iaf, super taggad! Emma och jag bjuder på roliga inlägg då oxå!

Kram, Josse


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jätte fin blogg!



Tipsar om min blogg som jag hoppas du vill kolla in och om du gillar den kanske du vill följa den! :)

2012-05-21 @ 20:11:13
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback