slide show

Emma svarar:


heej! har intebloggat s mycker, ber om ursäkt, vi är sjukt stola över er som läser, 250 st!!! :D ni är ju bara för grymma!
tänkte svara på dom frågotsom vi hade fått:
10 Maj, 22:12
HejHej! Här kommer lite fråger från mig.
Har också en frågestund på min blogg. Skulle ni kunna gå in och skriva lite frågor till mig med, så skulle det vara jätte schysst!
Länken dit: http://tildazblogg.blogg.se/2012/may/fragestund-d.html

1. Vad är det högsta ni har hoppat?
- jag har hoppat 120 med c-ponny 130 med d-ponny, och 140 med storhäst, och 110med b-ponny :)

2. Hur ser era drömhäst ut? Ras, färg, storlek osv.
- ojj, svår fråga, men typ ett kolsvart sto, med svart man o svans, med 2 strumpor.. :)

3. Favorit färg på schabrak?
- brunt, allt ska vara brunt o svart!! ( enligt mig ;) )

4. Roligaste hindret och hoppa??
- ojj, murar tycker jag är roliga :)

5. TRÅKIGSTE hindret och hoppa?
- vanliga kryss..
6. Tävlar ni? I sådanafall vilka klasser??
- jag tävlar, men har baratävlat med pina en gång då hoppade vi 80 och 90 cm, nästa gång är den 17 alltså om 6 dagar! :) då ska vi hoppa 90-1 m i botkyrka :) (någon mer som ska dit?)

7. Vad är era favoritfärger?
- brunt och svar när det gäller ridningen, annars rosa!! :)

8. Har ni egen häst? :)
- japp, har aldrig gått på ridskola! :) har haft 4 st egna pknnysar, pina som jag har nu är min 5:te :)
IP: 78.82.20.115

Linda om: frågestund!
hur länge ska ni rida ponny?
- ojj, svårt att svara på, men när jag blivit för stor för pina, som är en c-ponny, sen ska jag rida storhäst direkt :)

TTTTTACK FÖR ALLA FRÅGOR!! :D

igår så red jag o mamma ut med danne o pina :) pina var väldigt på igaloppen men annars lyssnade hon bra o så! :)
idag: idag red jag henne på banan kände henne igenom sidorna osv, checkade henne inför Lotta träningen imorgon!! :), ska bli kul!! :)
sen 6 dagar efter det blir dettävling, så det ska nog gå bra.
juste!
om hon går bra i i botkyrka, ska vi börja med kvalen :D <3
ni är bäst bloggläsare! ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback