slide show

Hockey VM

Ojoj! Loggar in och ser att statistiken bara ökar och ökar! Tack till er!

Ja som sagt det är ju hockey VM och hockey tjej som jag är så har jag självklart följt alla tre matcher !

Match 1: Sverige - Norge, 3-1
Match 2: Sverige - Tjeckien, 4-1
Match 3 (spelasnu) : Sverige - Danmark, just nu 6-3!
Sverige kör på bah! Vinnare i 2/2 spelade matcher! Goooo!
Ja men iaf nu ska jag kolla klart sedan är det sängen som väntar och imorgon lägger jag upp ett intressant inlägg om hur jag tycker och tänker, missa inte det!

// Josefin ofc ;*


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte så insatt i de är ;)

Men nice blogg!

Checka våran!

2012-05-07 @ 22:12:58
URL: http://www.hastcheyerna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback