slide show

Mitt liv och mitt perspektiv!

Hejhej, det är jag som är Josefin!
Jag tänkte slänga in ett inlägg om mig och mina två hästar, nu när jag har tid! Kom ihåg att fråga så fort ni undrar över något! Det finns inga dumma frågor så fråga på!

Jag heter Josefin Boman och bor i "lilla" staden Nyköping, jag har två hästar, C-Ponny Munsboro Curly eller som han kallas "Ludde", han är född 2001 och hoppat upp till MSV på nationell nivå med bra resultat! Jag har ägt honom i ca 5 månader och vi har hoppat upp till LB och satsar på LA i höst! Jag har även ett D-Ponny sto på 7år, hon är imp.Holland och i princip oriden när jag köpte henne för ca 1år sedan, Blondie som hon heter har jag lyckats starta LC hoppning och LC dressyr med, vi satsar på att hoppa LB innan hösten och även någon LB dressyr ska vi hinna med! Jag äger oxå en prickig liten arab vid namn Arhamiz som nu är utlånad på foder, han hade jag i 3 år och nu i vintras så lånades han ut, han flyttade inte så långt och står tom kvar i Nyköping vilket är riktigt skönt! Arhamiz och jag han göra allt och lite till tillsammans men nu är våran tid "över" och jag satsar lite mer än tidigare.

Jag har en "privat" blogg som ni gärna kan kika in på, www.jossejosefin.blogg.se !

// Josefin

(bild, Ludde och jag på Åby ridklubb, LB)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback