slide show

sant eller inte..

heej, nu sitter jag o funderar om den nya klassen, hur alla kommer bete sig osv :)
men det tror jag kommer gå bra, lite om denna dag då!
nu väntar jag på att mamma ska komma hem, hon kommer hem runt 4, då drar vi till stallet,
jag ska rida ut eller rida lätt på banan, sen ska jag bada pina o sådär, fläta svansen, så hon får locikgt, för imorgon är det ju täääääävling, i bortkyrka, 90 cm, och debut i 1 m:)
hoppas hon sköter sig, ska inte låta henne gå för fort!! :/
det är det ända och att hålla händerna så stilla som möjligt, esther är med o fotar, hon kommer hem sen till mig när vi är klara i stallet, så då sover hon här, :D <3
pinas sår hon fick från sparken så hon var tvungen att vila i 5-6 månader..,
en vanlig syn på pina om man känner henne, rulla sig efter varje ridtur, och varje bortstning, och varje ridtur.. :p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback