slide show

Stugan

Hejhej! Sitter i stugan och har det bra, har precis varit ute och sprungit och fått första doppet för i år avklarat, dock dålig täckning vilket gör att det blir dålig uppdatering för mig i helgen :(

Idag har jag solat och bara haft en väldigt slö dag, ganska skönt för imorgon blir det att bada Blondie och söndag blir det tävling igen, inte super taggad då det är dressyr men jag hoppas på bra resultat och ponnyn är ju i toppform just nu!

Emma och jag snackade ett tag igår och vi kan bara säga att vi är riktigt taggade till Vingåker! Vi har bestämt att vi ska ha riktigt kul och bara köra, jag som rider avd A får ju tävla om placering så jag hoppas att ponnyn sköter sig speciellt till MHPC! TAGGAD TILL TUSEN!

// Josse

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3526648/images/2012/pic_203101678.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3526648/images/2012/pic_203101678.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback