slide show

Tralalala

Hejhej!

Hann inte blogga igår men nu så får ni en lite större uppdate!

Riktigt bra dag igår, skolan va ju rätt chill, inga riktiga lektioner men va ändå inte hemma fören 4, då cykla jag till stallet och fixade sen hem och grilla med the family! Och sen fixa jag mig och drog till massa kompisar, kul kväll!

Idag gick jag upp tidigt, har precis klippt mig och är sjuuuukt nöjd! Så jäkla snyggt! Snart blir det att dra ner på stan och kolla kläder med pappa! Fick även ett sms om att hänga med till Norrköping Horse Show imorgon, självklart vill jag de! Taggatagga! Hoppas ni har det bra!

Kram från Josse


Kommentarer
Postat av: anonym

heting ;)

2012-05-27 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback