slide show

Herregud!

Igår va det träning på schemat, kan bara säga HERREGUD, Blondie börjar fatta grejen nu, hennes teknik va bättre än aldrig förr och det känns som att hon förstår vad hon ska göra nu, hon hoppade verkligen! Igår va en sån dag som man åkte från stallet och kände "det här har jag gjort". JAG med hjälp av duktiga Lisa har gjort det här, jag har tvivlat på henne sååååå mycket men om de är så att hon fortsätter med det här då har jag absolut en till toppen ponny!

Idag är det tvätta putsa och packa dagen för imorgon är det tävling i Norrköping med Blondie, det är på gräs så vi måste fixa brodd hålen osv!
Ska skritta båda hästarna sen mocka och bada Blondie, sen packa sadelskåpet. // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback