slide show

Hoppningen!

Börjar med att säga att jag inte har någon film.. :p men mamma va själv osv.
Det gick iaf super super bra!! :D
Hon va lugn hela tiden och bara hoppade hur lätt som helst, tröck av både långr och kom kort 2 gånger inget stopp eller ingen bom som föll! ;)

Hon har blivit så sjukt lugn! Så stora framsteg.. :D

Hoppade en banan på 7 hinder på 95 cm, lite dålig kondis, men känns jätte bra inför första tävlingen efter vilan!
Då hoppar hon bara en LC och LB som lugnstart, visst det är den 25:e i norrköping, men om någon vet att den ska dit och fota txp. Får den/dom JÄTTE gärna fota!
Kom gärna fram om ni vill och säg hej!! ;)
Vi bits inte, men iaf tillbaka till seriöst!

Mitt "mål" där är att komma runt hela banan lugnt, och gärna sluta på 0 fel i båda klasserna! ;) såklart men jag ska iaf vara lugn genom hela banan och få henne lugn men hon får inte tappa luten att "suga tag" i hindret för det! Hon måste ändå ha bjudning!!
Så jag vill komma runt hela banan, helst känna mig lugn, och självklart kul med en nolla! :D


Puss och kram emma!
Taggar kvällshoppning med danne imorgon! På Kiladalens lantliga ryttarförening fota gärna mig och danne om nån är där!! :D
Ska rida 90cm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback