slide show

Less på allting

Jag är less på att ställa upp för alla utan att få ett jävla skit tillbaka, att man aldrig kan få någonting tillbaka! Ingen vet vad jag gör för att ställa upp utan att få ett skit, jag är less på att göra vad alla andra vill, jag är ganska less på allting, bloggen, kompisar och så börjar skolan om en vecka också.. Ska bli skönt med alla rutiner osv men ändå..

Är trött på det här, från och med att jag börjar skolan ska jag sluta göra det alla andra vill, jag ska göra som jag vill och sluta ge massor som jag inte får tillbaka! För jag orkar inte mer nu!

Jag tar även en blogg paus, när skolan börjar kommer jag blogga igen! Då blir det ett tidsinställt VARJE dag och så börjar vi om med del 1 av Blondies historia och så får ni dom andra delarna!

// Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback