slide show

Träning nummer 1

Det började i ett kaos, Blondie lyssnade inte på någonting utan sprang mest runt och dryga, när jag började hoppa kändes det helt okej och hon slappnade av, men sen hände det något, jag kom fel på två hinder och jag bara brast ut i gråt! Helt förstörd, kunde knappt galoppera så efter att jag slappnat av och det kändes okej sänkte vi ist ner hindren till ca 80 då jag inte vill förstöra någonting på henne, som sagt ni kommer snart få våran story och då kommer ni förstå! Iallafall så avslutade vi med två helt super bra rundor och jag känner mig rätt så nöjd nu ändå! Efter det här så känner jag mig ganska stark ändå, jag bara lugnade ner mig och sen satt allt! Och nu sitter jag i bilen med ponny nummer 3 (Ludde) på väg till LINDA HEED träning! Känns helt okej med tanke på allt som hänt nu på morgonen! Ses sen för nu ska jag snacka med mamma! // Josse

Bild från en kvälls hoppning!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Idag fick vi nytta av " bit ihop eller bryt ihop"
Tycker du valde helt rätt! Du kan!!! <3

2012-08-12 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback