slide show

Tänkte höra en sådan med er nu! ;)

Dag 1: Min ponnys fakta Dag 2: En vanlig dag i stallet Dag 3: Favoritgren inom ridningen och varför Dag 4: Det värsta som skulle kunna hända Dag 5: Min drömmar och mål Dag 6: En bild på oss båda som du gillar Dag 7: Mitt värsta minne Dag 8: Mitt bästa minne Dag 9: Min första skötponny Dag 10: Hur jag kom dit jag är idag ----------------------------------------------------- Vi kör 1 idag osv! Min ponnys fakta!: Ja vad kan jag säga om henne! Namn: Pina Född: -06 Ras: imp tyskland. Tyskridponny!! Hoppar för tillfället lb/la tävling och på träning la msvB :) Hon är en pigg och energisk ponny som gärna gör som hon själv vill.. :S vi uppfostrar henne så gott vi kan! Men nu kan man iaf öppna henne dörr och sätta på grimman utan att hon går ut! Det kunde vi INTE för 2 veckor sedan ;) Så hon gör bara framsteg HELA tiden!!!! Hon är en ponny som VILL, hon älskar att hoppa! Hon är tyvärr bara fin ibland i dressyren då hon är så pigg och studdsig.. Så är det svårt att få henne jobba med ryggen :/ Men Det ät MYCKET bättre än för 2 månader sedan.. Så som sagt FRAMSTEG!! :D jag är så stol över min underbara ponny, och vi har satt ett stort mål för året!! Ung-ponny SM!!!!!! :D så vi får se om vi kan kvala dit, vilket jag hoppas!! Om vi gör det eller får iaf 2 kval "rutor" ifyllda kommer jag vara världens gladaste! Att bara få ha det sär pappret och titta på! Hon har gjort så himla mycket för mig, hon har alltid ställt upp för mig även fast hon varit jobbig ibland ;) som ni vet, nu är josse och helena, så japp :) //Emma!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback