slide show

Top of the day..

.. Va helt klart dagens träning med Blondie, den lilla ponnyn kan ju! Ja, jag tjatar om hennes fantastiska gång och att hon släppt men åhh vad jag blir glad när jag sitter på hennne, min hjärte ponny! Mer snack om själva träningen då.. Vi hade lite trav bommar och små hinder sedan en 5:a, det handlade mycket om att få hästen lyssna osv, Blondie hoppade 5:an på ca 90 och det kändes inte så svårt för henne, det får bli lite tävlingar med henne medans Ludde vilar nu ett tag! Hejaheja, va ett tag sedan sist kan man säga, men nu får vi köra på så att ponnyn kan visa vad hon kan, bästaste flickan!
 
Film kommer typ imorgon, hoppas jag!
 
// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback