slide show

Film på Pina!

 
menade ju självklart denna!

Kommentarer
Postat av: Clara

Ni är så sjukt fina tillsammans!
Ni är ju som gjorda för varandra!
Jag ska bara säga, vi bråkar ibland,
men det gör alla!
Jag älskar dig innerst inne,
jag är avundsjuk för att du har det så perfekt!
Du är sjukt underbar!
Inget kan slå dig och Pina,
ni är dom bästa på jorden!
Tillsammans är ni oslagbara!
Bäst tillsammans!
För världen är Pina bara någon,
men för dig är hon världen!
Jag lovar!
Man ser att ni älskar varandra på högsta nivå!
Även om hon "dummar" sig lite ibland,
hanterar du det och älskar henne ändå!
Du har utvecklat henne till din bästa vän!
Jag kommer ihåg när du precis hade provridit henne,
då ville du inte ha henne,
men du hade sån sjuk tur att du tog chansen och köpte henne!
Jag älskar dig!
Pina också!
Ni är bäst!
Lycka till i vingåker bästa Emma! <33

Svar: Tack..
Josefin Boman

2012-06-28 @ 10:54:21
URL: http://hhorsedreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback