slide show

Några hemligheter om Pina :)

♥ Pina älskar att dela på morötter.. Jag har en morot i munnen och då tar hon tag i bitar av den precis framför mina läppar, hon skulleALDRIG bita mig så.. ;)
♥ Pina älskar att jobba, att vara sysselsatt osv.
♥Pina HATAR att se mig när jag rider iväg på en annan häst, då springer hon till sitt box fönster, och gnäggar tills hon inte ser mig, sen när man går förbi med sadeln o den inte är till henne, då lägger hon bak öronen o sparkar i golvet.. :p
♥ Eftersom jag o mamma o de flesta andra i stallet kallar pina för korven så lyssnar hon nästan bättre på korven än pina :p
♥Pina älskar att leka på ridbanan.
 
Det var några saker som ni kanske inte visste om Pina! :) <3
 
 //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback