slide show

bloppis!! fotar allt imorgon!

 
 säljes:!!!

- hoppplatta, mörk brun, från knights några repor från hovarna annars ny! fint skick allt är helt, 200:- 105cm
- Brun/beige täcke med blå kant + lindor men ljusblå kardborre, strl 125cm, 50:-
 
- ljusblått schabrak, vet inte vart det kommer ifrån, använt HÖGST 10 gg.. som tävlingschabrak!! 70:-
 
- svarta senskydd, strl: cob, avända men hela, och i fint skick, 50:-
 
-  svarta tömmar 8 m, 50:- använda 8 gg..
 
- Blått marktodd Täcke, med antiskav! Spån och liknande FASTNAR EJ på utsida eller insida, 135 400:- ALDRIG AVÄNDT! (MÄRKES TÄCKE DÄRAV PRISET OCH KVALITE, OCH ALDRIG ANVÄNT..)
 då det varken passar pina med 125 eller scotti med 145.. -_-  :(
 
- Svart hello kitty jacka, 158/164, avänd fåtal gånger!!! Hel, 100:-
 
-  från min mamma som erbjuder, !!
 
Klippning av häst/ponny utföres i höst/ vinter till en kostnad av 500:- ink resa innom nyköping.
Jag håller givetvis m maskin.
Klipper allt utom huvud!
Viss "dekorationsklippning" kan göras mot extra kostnad av 100:- pm vid intresse och vidare diskussion! Med vänlig hälsning,
 
Mamma klipper pina ungefär 2-4 gånger om året, (ungefär, beror på)
Klipper även "mönster" om det önskar, (dyrare), jag har själv alltid blivit nöjd! hon klipper även dom stora hästarna!
och även de andras hästar hon klippt har blivit nöjda!! :)
(BILD)
 
på bilden är det faktist jag och min förra b-ponny Red Flash! :) som nu bor hos Isabell Åhman och lever livet!
 
dessa saker va de jag kom på nu mitt i natten, allt de andra kommer upp imorgon, kommentera eller skicka till [email protected] vid intresse av något av dessa saker!
 
Puss Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback