slide show

Dagen!:

Glömde skriva om tisdags när vi hoppade:( gör det nu ist!
Vi började med låga hinder 60-70cm uppvärmning super fin men pigg ;)
Sen h
Började vi hoppa några linjer, SJUKT fin!
Sen skulle vi hoppa bana, då gick tempot upp lite osv.. :/ blev inte lika nöjd med den, då låg alla hinder mellan 80-105cm ca, hon samlade dig sjukt bra mot ett räcke med vatten under, hoppade det super, hon rev några gånger när hon kom fel. Men sånt händer! ;)
Slutresultat: jätte nöjd!


Idag då! Jo idag red jag henne på fältet.. Skritt trav galopp, jon bockade säkert 10 gg.. Bus fia, hon fick galoppera i lite snabbare tempo och det tyckte hon va sjukt kul.. :)
Sen såklart "drog" hon av sig 1 boots.. :/ och då gick jag upp till stallet slängde in hästen borstade lite, gick ner till fältet.. Och gick där jag red, blev spår, geästet va säkert 90-1m högt så det va rätt jobbigt o mitt i allt det börjar det regna/hagla rejält.. Där gick jag runt i en långärmad tröja ridbyxor och stövlar -_-
Hittade aldrig bootset.. Och hon MÅSTE ha det på lördag när vi ska tävla på gräs.. Hon trampar sig utan brodd.. Och nu ska hon ha gräs brodd ju.. Och utan boots lär det inte finnas några hovar kvar :/
Ska pröva ett par imorgon.. Dom är förstora men kanske går.. :)
Nu måste jag sova, godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback