slide show

Hej tillbaka!

Nu ska jag försöka blogga igen..
Har en fundering.. Men vet inte riktigt.. Känns konstigt men det är ändå så att det väljer ju jag själv.. Men jag vet inte :/

Dom 3 första skoldagarna i högstadiet har iaf varit tipptopp!! :)
Trivs jätte bra, alla i klassen verkar schysta men vi känner ju inte varandra så super bra än, men ganska många från min gamla klass går i min klass, så är inte så många jag inte känner osv, men igår gick vi iaf skåpen så vi slipper bära på allt.. ;) bussen går också bra! :)
Tänkte bara lämna en liten mening till en person som jag tror kommer läsa detta,

Du.. Jag älskar dig och det vet du men du brydde dig aldrig i början, men fu kanske har börjat inse va du betyder för mig, älskar dig och kommer ALDRIG lämna dig..
Boy, I love you, you feel the same, i am never gonna let you go.. In your arms I feel safe, ❤


Kommentarer
Postat av: Esther

Du är så fin :) <3

Svar: nej, du är hjärtat <3 //Emma
Josefin Boman

2012-08-29 @ 20:59:43
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: Clara

Vem? <3

2012-08-30 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback