slide show

LINDA HEED

Träningen för Linda igår gick väll sådär, det där med bommar är inte Luddes grej!
Han va lite stark och sprang på och lyssnade inte någonting i början, men sen efter lite tips av Linda så gick det bättre.
Det va ju ingen hopplektion direkt så kan inte säga att jag är nöjd med hoppningen men jag är hyfsat nöjd med dom få språng vi hoppade. Han va inte lika fast i sidan så han kändes riktigt fin till skillnad från hur han brukar va.

Annars så va Linda super bra och kom med mycket tips, det va bra övningar och det behövdes mycket koncentration! Jag är super nöjd!

Nu sitter jag på bussen på väg till ett ställe och rida islandshästar. Igår hade vi jättekul och somnade ganska sent så jag är hyfsat trött nu men det är bara att bita i och ha kul! // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback