slide show

Min dröm var..

Som ni alla bloggläsare vet så vill ju jag kvala in Ung-Ponny SM med Pina, och det har ALLTID varit min dröm att få känna mig stolt över någonting, som jag fått verkligen kämpa för!
Men Pina och jag hör ihop, och vi bådavill det här, hon älskar att hoppa, jag älskar att hoppa, VI älskar att hoppa ihop, känslan när man får kommenterar som"vilken fin häst du har, är den till Salu?" jag blir nästar tårögd av sådana kommentarer, och i verkliga livtet oxå, när någon pratar om vilken duktig ponny jag har osvosv..
 
Jag älskar denna ponny och verkligen vill detta, men nu ska jag iväg nästa helg och hoppa LC och LBvisst känns det som världens tråkigaste tävling, men liksom, jag älskar min ponny, och att hoppa 80,90cm då känns ju inte så kul, men om man då nollar båda de klasserna, då kan man ju vara världens lyckligaste för det! jag skiter igentligen om höjden just nu för mig ochPina, men jag VILL VERKLIGEN ha dom där 3 nollorna i LA, för dåhar min dröm gått i uppfyllelse, och jag säger det igen, jag kommer vara världens lyckligaste om jag får 1/3 nollor 2/3 nollor, jag kommer vara världens lyckligaste då med! det handlar inte om höjden, men känlsan, är UNDERBAR! jag LITAR på denna ponny...
Och vi har mål, och vi VILL GÄRNA nå dit.. vi siktar mot stjärnorna men man kan inte alltid se dom..
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback