slide show

Mobil bloggar suger men..

.. Jag har haft två galet bra dagar, även därrför jag inte bloggat! Igår fixa jag stallet och jag klättrade med båda hästarna och va väldigt nöjd själv, mamma och jag åkte hem så jag kunde fixa mig för att dra ner till stan och träffa några kompisar, va väll där vid fyra tiden och hade det super kul, kom hem sent och hann inte blogga! Men iaf så träffa jag lite gamla kompisar och så massa annat gött folk, åkte lite "karuseller" och hade det riktigt bra! Toppen dag kan man säga! Idag blev det lika bra, mamma och jag åkte till stallet och skrubbade boxarna inför "städ-dagen" på måndag, sen red vi en ganska lång galopp-runda med båda hästarna, Ludde va som en studsboll och bara hoppa och flög! Blondie försökte bocka med mamma så hon va oxå glad och busig! Rolig början, men inte slut än! Drog även idag till stan och träffa min saknade kompis Emilia, hade super kul med henne och va skönt att träffas igen, förutom detta så träffa jag Anton båda dagarna oxå så imorn får jag klara mig utan honom ;) haha nej men imorgon åker jag och Emma till Årsta och kollar på finalerna i ponny SM 2012, kanske nån av er som ska dit? Iallafall så ska vi kolla på alla duktiga ryttare och hoppas på en till toppen dag! Puss oh hej våra fina läsare, Josefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback